
Technisch directeur Peter Bijvelds biedt ontslag aan bij De Graafschap
Voetbal 8.684 keer gelezenVEGHEL | Technisch directeur Peter Bijvelds heeft zijn ontslag aangeboden bij De Graafschap. Door een verschil van inzicht is een onwerkbare situatie ontstaan. De Veghelaar lag al enige tijd overhoop met de raad van commissarissen van de KKD-club. Vorig jaar werd Bijvelds met De Graafschap zesde.
Bijvelds heeft per direct zijn taken neergelegd. Hij was verantwoordelijk voor de voetbaltechnische zaken van de Achterhoekse club. Het is nog niet bekend hoe De Graafschap dit gaat oplossen. Ook is er nog niks bekend over de toekomstplannen van Bijvelds. “Wij zijn Peter zeer erkentelijk voor alles wat hij voor ons betekend heeft de afgelopen seizoenen en danken hem hiervoor”, meldt De Graafschap op haar eigen website.
Peter Bijvelds was eerder technisch directeur bij TOP Oss.















