De werkgroep wil de doelgroep van mensen tussen de 20 en 40 jaar bereiken.
De werkgroep wil de doelgroep van mensen tussen de 20 en 40 jaar bereiken.

Boerdonk start promotiecampagne

Algemeen 757 keer gelezen

BOERDONK | In aanwezigheid van burgemeester Kees van Rooij van Meierijstad is afgelopen maandagavond de lancering geweest van de Boerdonk Buitengewoon campagne. Doel van de campagne is Boerdonk te presenteren als een Buitengewoon interessant dorp om te wonen.

De doelgroep die de werkgroep, die deze campagne heeft voorbereid, wil bereiken zijn mensen tussen de 20 en 40 jaar. De start van de campagne was de presentatie van een promotiefilmpje over Boerdonk dat na vertoning aan de genodigden op Facebook werd gezet. Het doel hiervan is de doelgroep te bereiken in een straal van ruim 20 kilometer rond Boerdonk. Speerpunten in het filmpje zijn Boerdonk Buitengewoon Gastvrij, Boerdonk Buitengewoon Groen, Boerdonk Buitengewoon Sportief en Boerdonk Buitengewoon Actief waarbij beelden te zien van onder andere de grote evenementen als Trekkertrek en de Buffelrun. Naast deze promotiefilm heeft de werkgroep ook een nieuw billboard laten hangen langs de N297 en worden er in Boerdonk huis aan huis stickers afgegeven. Burgemeester Van Rooij loofde de vele activiteiten en initiatieven die dit kleine dorp ten toon spreidt. Eerder op de avond had de werkgroep Licht op Jeugd haar plannen voor een trimbaan in de Hurkse Bossen toegelicht. Na de presentaties heeft de dorpsraad verder met de burgemeester gesproken over de situatie met betrekking tot woningbouw in Boerdonk.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant