
Kees van Limpt uit Veghel ontvangt Penning van Verdienste
Algemeen 1.803 keer gelezenVEGHEL | Burgemeester Kees van Rooij heeft op donderdag 1 mei, in besloten kring, de Penning van Verdienste uitgereikt aan Kees van Limpt uit Veghel. Van Limpt ontving de penning vanwege zijn raadslidmaatschap voor de gemeente Veghel (van 27 januari 2014 tot 31 december 2016) en de gemeente Meierijstad (van 1 januari 2017 tot 1 mei 2025). Daarnaast was hij onder andere bestuurslid van de SP-afdeling Meierijstad, secretaris van het Ambiancekoor Veghel en lid van de klankbordgroep raadsleden RNOB.
Enige tijd geleden kreeg Van Limpt te horen dat hij nog maar enkele weken te leven heeft. De Veghelaar lijdt al langere tijd aan slokdarmkanker. In de Stadskrant Veghel van woensdag 7 mei verschijnt een groot interview met Van Limpt.
















