Paul van der Vlist keert terug naar SV TOP.
Paul van der Vlist keert terug naar SV TOP. Foto: Archieffoto: Jeroen Engelen

UDI’19-aanvaller Paul van der Vlist keert terug bij SV TOP

Voetbal 3.809 keer gelezen

OSS | SV TOP heeft de eerste versterking voor het seizoen 2024-2025 bekend gemaakt. De eersteklasser uit Oss heeft zich verzekerd van de diensten van oude bekende Paul van der Vlist, die nu nog actief is bij UDI’19/CSU.

Van der Vlist is dit seizoen een vaste waarde in het elftal van trainer Niels van Casteren. Zo kwam de Udenaar in de huidige jaargang 28 keer in actie namens UDI’19 in de competitie en beker. Daarin trof hij driemaal doel. Van der Vlist bewandelde afgelopen zomer de tegenovergestelde weg, dus hij begint volgend seizoen aan zijn tweede periode bij TOP.

Stuur jouw foto
Mail de redactie
Meld een correctie

Uit de krant